dijous, 14 de novembre del 2019

UN NOU ESPAI

Famílies, com ja sabeu, cada divendres realitzem a infantil els espais d'aprenentatge, un moment del matí que els hi encanta als infants, ja que aprenen a treballar d' una manera manipulativa, lúdica i, sobretot, significativa per a ells.

Fa alguns dies us vaig presentar el meu espai, "L'espai de les "Històries", on prima la imaginació, l'expressió oral, les relacions, l' escolta, el respecte, ...

I us vaig dir que, poc a poc, us aniria mostrant tots els espais que podem trobar aquest curs. Així que avui us vull presentar l'espai de la meva companya N' Olga, tutora de quatre anys que realitza, "l' espai de lògica-matemàtica".

Les imatges parlen per sí mateixes del que podem trobar en ell. En definitiva, una manera d'aprendre molt divertida.








Pròximament, un nou espai... Quin serà?...

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

DIA DEL LLIBRE. SANT JORDI

Avui, 23 d'abril DIA INTERNACIONAL DEL LLIBRE ho hem celebrat en la nostra escola. Ha vingut la meva mare a contar un conte i unes canç...