dimarts, 21 d’abril del 2020

UN NOU DIA

Bon dia famílies
Un nou dia és aquí. Un nou dimarts que afrontarem de la millor manera possible. Sempre amb un somriure i amb bona actitud, que és molt important. Ahh, i amb molta paciència jeje.

Dir-vos que estic rebent les vostres tasques, moltes gràcies per tot, per seguir les meves instruccions pel bé dels nens. I animar-vos perquè ho estau fent genial. Ànim!

Aquí teniu, famílies, l'enllaç d'aquesta setmana amb totes les imatges que m'enviau. Jo aniré penjant aquí tot el d'aquesta setmana temàtica:
https://photos.app.goo.gl/Xd66yHMjRWQdNQXFA

I com ja vaig comentar, és una setmana especial, dedicada al dia del llibre i al dia de Sant Jordi. Per això tot girarà respecte a això.

La proposta d'avui són manualitats relacionades amb els personatges d'aquesta llegenda . Haureu de confeccionar, dins de les vostres possibilitats, els personatges. Algunes idees són:











Esper poder veure les vostres creacions. Encara que sigui un dibuixet dels personatges😉

I aquí vos deixo una altra video amb una altra versió de "La llengenda de Sant Jordi":


Esper que vos agradi.

I per últim recordar que estic a la vostra disposició: dtorres@educaib.eu.
Fins demà amb una nova proposta per a vosaltres. Un petó molt fort i vos trob molt a faltar. 💗

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

DIA DE LA DONA

La setmana passada van celebrar el 8M, ho varen fer a nivell de classe mirant uns vídeos, converses, fent uns posters, ... i entre tota l...