DESPRÉS DE DEMANAR LA COL·LABORACIÓ A LES FAMÍLIES DEMANAT-VOS QUE PORTÀSSIU BÀSCULES, VAM FER UNA ALTRE CONVERSA PER SABER SI, ARA QUE LES TENÍEM DAVANT, ERA MÉS FÀCIL EMPREAR-LES BÉ:
LUCA: TENEMOS QUE MIRAR LOS NÚMEROS.
LUCIA: PARA SABER SI PESAMOS MUCHO.
BADER: PARA SABER CUANTO PESA EL ARROZ (ENSENYA LA BÀSCULA QUE ELL HA PORTAT)
MARTINA: ES PARA LOS PIES LA MIA.
LUCIA: NO, PORQUÉ ES PEQUEÑA.
LUCA: SE PUEDE PESAR UNN COCHE.
ERIC: ESTO PARECE UN RELOJ.
HIDAYA: TIENE UN BOTÓN.
MARTINA: EN ESTA NO SALEN NÚMEROS.
LUCIA: ÀLEX Y YO SALEN DIFERENTES NÚMEROS (QUAN ES PESEN).
SERGIO: NO, IGUALES.
LUCIA: SALEN DIFERENTES NÚMEROS PORQUÉ SI YO PESO MUCHO Y UN NIÑO PUEDE PESAR POCO.
ERIC: EN LA BÁSCULA DE BILAL HABIA UNA COSA QUE RODABA Y NO CAMBIABA LOS NÚMEROS.
ANDREA: LA DE BADER SOLO PESA ARROZ.
...
AIXÍ QUE COM VAM VEURE QUE HI HAVIA DIFERENTS TIPUS DE BÀSCULES ENS VAN SEPARAR EN PETITS GRUPS I VAM TENIR TEMPS PER JUGAR I MANIPULAR AMB ELLES PER DESPRÉS TREURE DIFERENTS HIPÒTESIS:
AIXÍ VAM ARRIBAR A DIFERENTS CONCLUSIONS:
- LES BÀSCULES PODEN SER DIFERENTS I FUNCIONAR DE MANERA DIFERENT.
- NO TOTES SERVEIXEN PER PESAR EL MATEIX.
- NECESSITAM APRENDRE ELS NÚMEROS PER EMPLEAR-LES.
- HI HA UNA BÀSCULA QUE TÉ FORMA QUADRADA.
TOTES LES FOTOS:
https://photos.app.goo.gl/tGDQEp4cdZzxfgb47
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada