dilluns, 19 de març del 2018

SEGUIM TREBALLANT AMB LES BÀSCULES

DESPRÉS DE DEMANAR LA COL·LABORACIÓ A LES FAMÍLIES DEMANAT-VOS QUE PORTÀSSIU BÀSCULES, VAM FER UNA ALTRE CONVERSA PER SABER SI, ARA QUE LES TENÍEM DAVANT, ERA MÉS FÀCIL EMPREAR-LES BÉ:

LUCA: TENEMOS QUE MIRAR LOS NÚMEROS.
LUCIA: PARA SABER SI PESAMOS MUCHO.
BADER: PARA SABER CUANTO PESA EL ARROZ (ENSENYA LA BÀSCULA QUE ELL HA PORTAT)
MARTINA: ES PARA LOS PIES LA MIA.
LUCIA: NO, PORQUÉ ES PEQUEÑA.
LUCA: SE PUEDE PESAR UNN COCHE.
ERIC: ESTO PARECE UN RELOJ.
HIDAYA: TIENE UN BOTÓN.
MARTINA: EN ESTA NO SALEN NÚMEROS.
LUCIA: ÀLEX Y YO SALEN DIFERENTES NÚMEROS (QUAN ES PESEN).
SERGIO: NO, IGUALES.
LUCIA: SALEN DIFERENTES NÚMEROS PORQUÉ SI YO PESO MUCHO Y UN NIÑO PUEDE PESAR POCO.
ERIC: EN LA BÁSCULA DE BILAL HABIA UNA COSA QUE RODABA Y NO CAMBIABA LOS NÚMEROS.
ANDREA: LA DE BADER SOLO PESA ARROZ.
...

AIXÍ QUE COM VAM VEURE QUE HI HAVIA DIFERENTS TIPUS DE BÀSCULES ENS VAN SEPARAR EN PETITS GRUPS I VAM TENIR TEMPS PER JUGAR I MANIPULAR AMB ELLES PER DESPRÉS TREURE DIFERENTS HIPÒTESIS: 

 
 


 AIXÍ VAM ARRIBAR A DIFERENTS CONCLUSIONS:

- LES BÀSCULES PODEN SER DIFERENTS I FUNCIONAR DE MANERA DIFERENT.
- NO TOTES SERVEIXEN PER PESAR EL MATEIX.
- NECESSITAM APRENDRE ELS NÚMEROS PER EMPLEAR-LES.
- HI HA UNA BÀSCULA QUE TÉ FORMA QUADRADA.

TOTES LES FOTOS:
https://photos.app.goo.gl/tGDQEp4cdZzxfgb47


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

SORTIDA FINAL DE CURS

Avui hem anat en vaixell fins Cala Bassa. Al principi no sabíem si sortiríem ja que el temps no acompanyava però al final s'ha arreglat ...