TORNAM A RECUPERAR LA CONVERSA SOBRE ELS ANIMALS SALVATGES I DESPRÉS DE MIRAR UN VIDEO A LA PISSARRA DIGITAL SOBRE QUINS ANIMALS VIUEN A LA SELVA, QUINA REMOR FAN I QUINS CONEIXEM, DECIDIM ENTRE TOTS QUINS ENS AGRADEN MÉS I QUINS CONEIXEM.
A PARTIR DE LA MANIPULACIÓ I L'OBSERVACIÓ HEM FET UNA PRIMERA VOTACIÓ PER SABER QUIN NOM HA DE TENIR LA NOSTRA CLASSE, JA QUE TENIM CLAR QUE NO VOLEM SER LA CLASSE DELS PETITS DE L'ESCOLA!!! A UN PAPER GRAN, HEM COL·LOCAT LES FOTOS DELS ANIMALS ESCOLLITS (HIPOPOTAM, MICO, COCODRIL, LLEÓ, TUCÀ, ELEFANT I GIRAFA) I CADA INFANT HA COL·LOCAT LA SEVA FOTO A L'ANIMAL QUE HA ESCOLLIT.
EL PROBLEMA ENS HA SORGIT QUAN HEM CONTAT CADA GRUP D'INFANTS QUE HI HAVIA A CADA ANIMAL... A SIMPLE VISTA NO ERA TAN FÀCIL ENTENDRE QUIN ANIMAL HAVIA GUANYAT JA QUE ERA MOLT DIFÍCIL SABER QUIN NÚMERO ERA MÉS GRAN. LA SOL·LUCIÓ.. LA TENDREU AVIAT!!
Subscriure's a:
Comentaris del missatge (Atom)
QUÈ TREBALLAREM AQUEST 3r TRIMESTRE?
Aquí teniu un quadre amb els principals sabers que hem començat a treballar aquest 3r trimestre per tal que pugueu dur un seguiment i els pu...
-
El programa CONTROLA'T és un programa escolar universal dirigit a l’alumnat de 4t, 5è i 6è de Primària que aborda els riscos relacionats...
-
Hola famílies, Sabeu que les activitats i maneres de fer i aprendre que duem a terme en el nostre dia a dia, són variades (snappets, llibr...
-
Des de fa ja uns quants cursos, portem a terme l’activitat dels apadrinaments. Com ja sabeu, es tracta d’una activitat cooperativa que reali...
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada