dijous, 19 de març del 2020

UN DIA DEL PARE DIFERENT

Bon dia famílies, abans de tot, vull felicitar d'una manera especial avui a tots els pares de la classe, i a tots en general, en el vostre dia especial.
Ja sabeu que sou una part fonamental en la vida dels vostres fills i filles i una part imprescindible en l'etapa d'educació infantil, les famílies, per això sempre sereu benvinguts dins de la meva classe i tant de bo sigui aviat...

Així que les propostes d'avui, lògicament aniran enfocades a vosaltres, en els Súper Papis.
Vos deixaré un recull d'imatges i d'idees per realitzar a casa.

I vos anim a que després m'ensenyeu el resultat final (o qualsevol altre). I si és una foto del papi amb el seu fill/a més que millor. (Si algú té dificultats per enviar-ho per email (cancantopromocio17@gmail.com o dtorres@educaib.eu), estic segura que ho pot enviar al grup i la mare delegada m'ho farà arribar. Així que ja sabeu, no teniu excusa).

Algunes idees:









Nosaltres, la setmana passada, vàrem començar una manualitat amb ells, però lamentablement se'ns ha quedat a mitges... Però vaig realitzar una primera part amb unes fotos especials per a vosaltres:
https://photos.app.goo.gl/WGWLEsRJua6esEy58

Així que no oblideu, famílies, que per als vostres fills/es...


Que passeu molt bon dia i ens veiem demà.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

SORTIDA FINAL DE CURS

Avui hem anat en vaixell fins Cala Bassa. Al principi no sabíem si sortiríem ja que el temps no acompanyava però al final s'ha arreglat ...