dilluns, 23 de març del 2020

UNA NOVA SETMANA

Bon día famílies, aquí estic una altra vegada. Afrontem una nova setmana, i desgraciadament ja han confirmat que això s'allarga, així que lamentablement continuarem la nostra "relació" per aquí.
Esper ajudar-vos d'alguna manera, igual que espero que vosaltres m'ajudeu a jo perquè ara està en les vostres mans.

Però us vull demanar un favor, és molt important tenir notícies de vosaltres. Nosaltres, els mestres, treballam telemàticament a casa per als infants i necessitam un feedback, una resposta. Saber que rebeu la meva informació, saber que els nens "treballen", saber que estan bé... Molts de vosaltres ho feu, i estic súper agraïda, però em falta contacte amb moltes altres. Així que ja sabeu, pot ser via móvil amb la mare delegada, que m´ho transmeteix (i li vull agrair) o via email amb contacte directe amb jo, record els meus emails són:
dtorres@educaib.eu o cancantopromocio17@gmail.com. No teniu excusa ara jijiji.

I dit això, ara sí, aquí teniu el repte o proposta d'avui. Com jo sé, que a la classe del mar li agrada molt el taller de n' Andrea que és d'experiments. Avui vos he cercat algun enllaç per convertir-vos en científics, encara que sigui una estoneta jeje, i pugueu realitzar experiments "caseros":

https://www.pequeocio.com/experimentos-para-ninos/

També la mestra d'audició i llenguatge del centre, na Núria, m'ha passat una pàgina de contes en català, perquè no perdin tot el que han après, que és molt i continuïn familiarizant-se amb ell.
https://www.ccma.cat/tv3/super3/una-ma-de-contes/tots-els-contes/

I recordau que vull veure tot el que feu....

Moltes gràcies famílies i molts d'ànims per a tots i estic a la vostra disposició.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

DIA DE LA DONA

La setmana passada van celebrar el 8M, ho varen fer a nivell de classe mirant uns vídeos, converses, fent uns posters, ... i entre tota l...